És neked szükséged van weblapra?


Ha tudsz válaszolni a kérdések nagy részére, csak akkor kezdj web site fejlesztésbe!

– Ki a célközönséged?
– Ki vagy Te a célközönséged számára?
– Mik a célközönséged céljai? Mi tartja oket ébren éjszaka?
– Miért van szükséged web site-ra?
– Mit akarsz elérni a web site-tal?
– Mik a céljaid? Mit tartasz sikernek 3, 6, 12 hónap távlatában?
– Mit fogsz tenni azért, hogy a web site-ra érkezo látogatókat inspiráld, lefoglald, magadhoz kösd?
– Mivel fogod az új látogatókat lefoglalni, hogy több mint 30 másodpercnél tovább maradjanak?
– Mit tudsz ajánlani, amit a másik hasonló 100 web site még nem ajánl a látogatóknak?
– Hogyan fogsz kommunikálni a látogatókkal? Milyen stílusban?
– Hogyan fogod ápolni a kialakult kapcsolatokat?
– Honnan fognak érkezni a látogatóid?
– Milyen közösségi oldalakon található meg a célközönséged?
– Miért és mikor vannak azokon a közösségi oldalakon?
– Hogyan fogsz bizalmat, hitelességet építeni?

Ha már eddig eljutottál, biztos, hogy akarsz valamit. Biztos átnéztél már néhány ingyenes megoldást, és most keresed a választ, miért is verd magad költégekbe.
Ma már egy domain ,és egy tárhely bérlés elenyésző költség, viszont a presztizs értéke óriási.
Hiszen utcai telfonfülkéből is lehetne telefonálni, még sem teszi egy vállakozás sem.
Az ingyenes megoldások mindig tele lesznek korlátokkal,  mellékvágányokkal, nem lesz senki aki a problémáiddal foglalkozni fog,  illetve Te magad sem fogod fontosnak tartani.

Kérj profi segítséget, kérj árajánlatot, ingyenes tanácsadással, és támogatással.
Keress bizalommal!